По времето на инж. Златков в „Софийска вода“ настъпват структурни промени и нововъведения, които освен че дават възможност на много от служителите да се развият и повишат уменията си, отваря и нови работни места. От друга страна нововъведенията оптимизират процесите и редуцират времето за реакция при аварии. Променя и модела на работа, с което осигурява денонощно покритие на услугите.
След вътрешно-оперативните дейности Радослав Златков решава да се насочи към международната консултантска дейност. Участва като консултант по инвестиционен проект за водния сектор в Албания, финансиран от Световната банка. Задачата му е да структурира вътрешнофирмените операционни процеси във фирмите за водоснабдяване и да предостави практически съвети и инструктаж на вътрешния екип за тази програма за прилагане на специфични процеси като SCADA-базиран мониторинг и управление, зониране, DMA- базирано на проактивно управление на мрежата, откриване на течове, дългосрочно управление, свързване на водните и енергийните баланси и др.
Като консултант в IFC един от проектите е за ВиК оператора на столицата на Грузия, Тбилиси. Задачата по този проект е за изготвянето на инвестиционна програма за намаляване на водните загуби и енергийна ефективност на ВиК мрежата и съоръженията на Тбилиси.
Днес, ролята му в „Хидролиа“ АД е Мениджър „Бизнес Развитие“, тази роля е интересна с предизвикателствата по идентифицирането на клиенти и проекти.
Разработва стратегия за растеж с конкретен план за реализация, като се вземат предвид настоящите ни възможности и капацитет с оценка на пазара. Развива връзки с потенциални нови клиенти, нови проекти със съществуващи клиенти със силен фокус върху изграждането на портфолио от проекти. Работи в тясно сътрудничество с технологичните инженерни екипи на Хидролиа, за да се гарантира, че офертите се подхождат по иновативен начин и отговарят на нуждите на клиента. Управление на проекти на целият живот на проекта от среща с потенциален клиент до изпълнение на проекта. Работа с висшия мениджърски екип за идентифициране на нови възможности или методи. Участва в маркетингови дейности, посещава търговски и публични събития, за да увеличите информираността за марката и да спечелите нови клиенти. Отговаря за управление, запознаване и координиране на всички аспекти на проекта – от самото начало, до проектирането, разработването и изпълнението на проекта, според специфичните изисквания на клиента.